OPERATER U KONTAKT CENTRU BANKE
649
post-template-default,single,single-post,postid-649,single-format-standard,bridge-core-1.0.6,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

OPERATER U KONTAKT CENTRU BANKE

OPERATER U KONTAKT CENTRU BANKE

opis posla

  • Pozivanje klijenata, sa ciljem naplate dospelih potraživanja
    –    Informisanje klijenata o njihovom trenutnom kašnjenju i izmirenju obaveza
    –    Evidencija odgovora klijenata na saopštene informacije o obavezama u docnji
    –    Praćenje izvršenja dogovorene dinamike otplate dospelih potraživanja
    –    Odgovoran za zamenu odsutnih zaposlenih u skladu sa instrukcijom pretpostavljenog
    –    Izvršava druge zadatke po nalogu Rukovodstva

mesto rada: Novi Sad