OPERATER U CALL CENTRU – Banka
553
post-template-default,single,single-post,postid-553,single-format-standard,bridge-core-1.0.6,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

OPERATER U CALL CENTRU – Banka

OPERATER U CALL CENTRU – Banka

Banci u Novom Sadu potrebni su OPERATERI U CALL CENTRU

Opis posla:
– Pozivanje klijenata sa ciljem naplate dospelih potraživanja
– Informisanje klijenata o njihovom trenutnom kašnjenju u izmirenju obaveza
– Evidencija odgovora klijenata na saopštene informacije
– Praćenje izvršenja dogovorene dinamike otplate dospelih obaveza
– Izvršenje drugih zadataka po nalogu predpostavljenog

Poželjne karakteristike za obavljanje posla:
– Komunikativnost
– Iskustvo na poslovima naplate potraživanja ili na poslovima koje zahteva kontakt sa strankama
– Poznavanje rada na računaru i engleskog jezika

Lokacija:
– Novi Sad

PRIJAVE:
– Slanjem CV-ja na poslovi@satoz.rs sa naznakom OPERATER U CALL CENTRU